Katthotellet Villa Minnet

Bokning

Om du behöver hjälp med att använda vårt bokningssystem så har vi en liten bokningsmanual att kika i!

Tänk på att även om det ser ganska fullt ut i kalendern, så finns det ibland ändå en möjlighet att pussla ihop en längre period om man går med på att katten byter rum under vistelsen. En sådan bokning kan man göra själv genom att göra en, två eller ibland fler bokningar som tillsammans ger en helhetsvistelse under önskad period. Kontakta oss gärna om ni vill ha hjälp med en sådan bokning!

Om ni av någon anledning misslyckas med en bokning på grund av exempelvis en misslyckad kortbetalning så har bokningssystemet en inbyggd spärr på 30 minuter för det rum ni försökt boka. Denna spärr släpper automatiskt efter 30 minuter varpå ett nytt försök kan göras. Spärren är där för att undvika att mer än en person lyckas boka samma rum.

Ny bokning

Sök efter din bokning och gör en kompletterande betalning

Om du vill söka efter, och göra en kompletterande betalning för, en redan genomförd bokning så kan du klicka här för att söka efter din bokningsinformation. Du måste ha ditt bokningsnummer och registrerat efternamn tillgängligt. Bokningsnumret står i den bokningsbekräftelse som skickades ut till din registrerade e-postadress i samband med bokningen.

Verified-by-Visa MasterCard-SecureCode